Malt fliser på kjøkkenet


.....E N D E L I G! Det er faktisk noe jeg har fundert på leeenge, men aldri helt fått bestemt meg(..veldig ulikt meg egentlig).

Jeg har malt med bengalack! Å det funket hur fint som helst:) 3 strøk, så ble de kjempebra!
Nå kan jeg ikke forstå at jeg ikke har gjort dette før, for nå ble det lyst og fint, kontra stålfargen før!
(Se fliser før under kategori:kjøkken)


Det gjorde heller ingenting at de hvite TineK trefatene kom i posten et par dager etter at jeg hadde malt....;D
 
 
....såpe kjøpt på Bazaren i lyngdal


Zink oppbevaringsboks fra BoGrønt
 

Lamper kjøpt for en god tid tilbake på Villa Rosa i Sandnes.
 
Flere prosjekter er på gang. Oppshining av et pittelite soverom, og maling av et bord fra bruktbutikken.
Høst = inneprosjekter:)
 
...........
 

5 kommentarer:

Velkommen hos indretning med farver. sa...

Hvor er det bare blevet flot, hvad er bengalack fra Jotun, du har brugt

Ha´en dejlig aften

Knus Susi

Blåbærtua sa...

Så utruligt flott det blei,nydeligt og så mange flotte ting du har:)likte så godt dei brettene fra Tine K:)Og lampen var nydelig!!
Ei fin ny veke til deg!
Klem

Anonym sa...

Du va jo galen som gjode det, men du og du så fint det ble!!! Du kan dette:) og de fatene var jo knall! ( ligner på seviettene mine;) Go uke til dere! Bente

Svenngården sa...

Det ble kjempefint!
Rart med de.. Hvitt er liksom så greit til alt :)

Takk for fine ord hos meg!

Mitt hjerte sa...

Så fiiiint det ble! Tenk at litt maling kan forandre så mye:)
Vi har nå grå fliser over kjøkkenbenken, har fundert på å male de hvite, men vært så usikker på om det ville bli bra? Når jeg ser hvor fint du har fått det til, skal jeg jammen meg prøve meg også! Tusen takk for inspirasjon;) var det vanlig hvit bengalakk du brukte? Gjorde du noe grunnarbeid?
De Tine K fatene dine er super lekre:)
Klem Merete