Gammel dør og soverom

Etter ca halvannen mnd uten internett-tilgang, skal jeg i kveld forhåpentligvis få mulighet til å titte innom flere blogger! (Etterlengtet:)) 
Sier seg selv med så dårlig nett, så blir det heller ikke mye blogging på meg, og muligens blir det nok lagt "på hylla" om dette fortsetter.....
 Vi har, her vi bor, kun et mobilt ice-net, som visstnok egentlig skal fungere brukbart..... Nå har vi skaffet ny antenne og greier, så nå får vi gjøre et forsøk til på å få gang på dette;)
 
Har fått lastet opp noen bilder i dag fra vårt "nye" pittelille soverom.
 

Gammel dør fra det gamle huset vi bodde i noen få år da jeg var liten, - pappas barndomshjem.
Hadde tenkt å fjerne malingen og beise den med drivved, men fargen var jo bare så fin at den fikk bli:)


Døren ble fin som sengegavl:)
 
 
Klemmespotter fra Hay!
 
 
Lampe i tak fra Nud! Dvs det er jo egentlig bare en betong-sokkel med en kjempestor lyspære fra Clas Olson i. Jeg digger den;)
 
 
Ha en fin fin lørdag!!

3 kommentarer:

MittSitt sa...

Ååå så nydelig sengegavl, lamper og alt sammen.
Liker bloggen din og la meg til som følger.
Håper du får en flott lørdag og få tid til bloggrunden din.
Besøk meg gjerne å delta på mine to giveaways.
Mvh Karianne

Blåbærtua sa...

Så nydeligt alt hos deg:)knalltøffe lamper og så stilig sengegavl:)
Ein flott lørdagskveld til deg!
Klem fra Lillian

Mitt hjerte sa...

Så heldig du er som har såå fin sengegavel, spesielt koselig når den kommer fra din pappas barndomshjem.
Likte også godt NUD lampa di i bettong også:)
Ha en fin helg:)
Klem Merete