Lampe, bruktfunn og maling!


Endelig litt leselys over Howarde`n.
Lampa er fra Bloomingville! Kjøpte en ny ledning med dimmer på Clas Oslon, så blir lyset behagelig å bruke utenom lesing også.
 
Her skimtes to nye "bord". Var nemlig på skattejakt på butikken: Olsens Hage i Lyngdal for en liten stund siden.


..........jeg så en spennende "tre-sak" ligge sammenklapset i et hjørne i butikken.




Jeg ble jo kjempeglad da jeg så at det var et understell til bord, og som jeg kunne se passet til fatet jeg hadde hjemme.
 
Et greit lite brettbord/sidebord som foreløpig skal få være trefarget!
 




Det andre bordet, - et lite trillebord som holder på å bli grått.
Bordet skal få beholde "sokkene" i trefargen.
 
.....å sjekk hjulene da! Gamle- slitte - rustne, - akkurat sånn som man (jeg) får hjertebank av;D


Planen var å male ferdig bordet i kveld, men formen tilsier at det nok ikke blir helt sånn......
 
Ha en fin fin kveld med eller uten snue!;D

4 kommentarer:

Marianne på landet sa...

Lykkefølelsen en får når en kommer over slike kupp er det ikke mye som kan overgå! :)
Lekre bord! Artig med sokkene i trefarge!

Finfin søndag til deg :)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe tøft :)
Likte lampa di kjempe godt :)

My Dream sa...

holy marcaroni så fint hjem du har.... akkurat sånns til jeg lager i nye bygget vi drivr på å lager nå... ble plutselig flere familie medlemmer, kremt...
Flott blogg som jeg mer enn gjerne følger videre :)

Kjekt å finne koselige sørlandsblogger... :) mannen er derfra...

Ha en fin fin kveld..

Blogges!

Klems Diana.

Heims verden sa...

Kjempefin lampe og så smart med dimmer:D

Masse fint, spesielt og litt anderledes hos Olsens Hage, et lite skattekammer:)

Goood helg:D